– Pandina.H Slaby ,T &Gaura , T .(2007). Self – Efficacy And Personal Goal Setting, American Education Of Viusual Handicapped,N14,7-12.

-Kamposs . A.T (2011) .Parenting Processes And Daiting Violence :The Mediating Role Of Self – Esteem In Low And High – Ses Adolescents . University ,Usk .

Kaplan, H. Sadock, B.(1991). Sinapsus Of Psychiatry. Williams Andwilkinson Company. Ch.15,89-90.

-Mcgovern.D &Meyers.M (2002) Behavioral And Cognitive–Behavioral Treatments For Alcoholism: Research Opportunities. Addictive Behaviors, 26(4):489-507.

-Miller,S.L.(2013). The Effects Of Communication Training In Small Groups Upon Self-Disclosure And Openness In Engaged Couples’ Systems Of Interaction: A Field Experiment. (Doctoral Dissertation, University Of Minnesota.

-Mollica.N (1997 Wallace St. Perfectionism In An Interpersonal Context. Cognitive Therapy And Research. 1997; 13: 297-311.

-Morris, R. D. (2011). An Empirical Investigation Of Sources Of Application-Specific Computer-Self-Efficacy And Mediators Of The Efficacy-Performance Relationship. Int. J. Human-Computer Studies, 62, 737–۷۵۸٫

Miller Ge, Thomas Bn.(1995). Refining The Association Between Attribution And Behavior In Marital Interaction. I Fam Psychol. 1995;9;196-208.

-Qouta,K., Punamaki.,H. El Sarraj.K (2003) Burnout In Marriage And Familytherapist Hosomijun,Fujimoto Yoko, Katahira Kumi And Furuie Takashi, The Relationship Between “Burn-Out” And “Codependency” In Nursing Staff.(1999). Journal Of Nursing Research,39(6):497-505.

Sheikh Mohseni, E. (2010). Relation Of Control Center & Documental Styles With Married Compatibility Of Employed Couples. M.A. Thesis, Arsanjan University. [Persion].

-Sausser ,M Waler.L (2010) Reported By Learning Disabled And Behavior Disordered Middle School Students”. Journal Of Adolescence, 20,219-222.

Sinha & Makar Gak(1990) The Relationship Between Emotional Arousal And Irrational Thoughts With Positive Thinking Between Student , Journal Psychology Of Religion News Letter, 36 (9 ), 899-913.

-Stein,K. Koenig, H. G., &Blazer, D. G. (1999) Spirituality And Affect: A Function Of Changes In Religious Affiliation. Journal Offamily Psychology.

-Stolezuick,L(1992) Financial Problems As Predictors Of Divorce: A Social Exchange Perspective. Dissertation Abstracts International , 61 (12), 49-61.

-Thabet, Abed.K .Vostanis.F(2004) Dual Focus Schema Therapy For Personality Disorders And Substance Dependence :Case Study Results Cognitive And Behavioral Practice, 7(3), 270-281.

-Tuang,K , Berks &Luck ,R (2003) , Predictive Value Of Self –Reported And Observer-Rated Defense Style In Depression Treatment , American Journal Of Psychotherapy , ۶۳(۱) , ۲۵-۳۹٫

Whisman Ma. C. Hollist Rb, Miller Og, Falceto Cc, Fernandes. (2007). Martal Satisfaction And Depression: A Replication Of The Marital Discord Model In A Latino Sample. Fam Process. 2007:(46): 485-497.

Whisman, M. A., & Ubelacker, L, A,.(2007). Maladaptive Schema And Core Belifes In Treatment And Research With Couples. In Riso, L.P., Toit, P.L. D., Stein, D. J., & Young, J. E Cognitive Schemas And Core Beliefs. Psychological Problems. Washington: American Psychological Association.

‌پیوست‌ها

پیوست۱- ازمون اختلالات رفتاری

در زیر فهرستی از عبارات وجود دارد که کودکان و نوجوانان را توصیف می‌کنند. هر عبارت وضعیت فرزندانتان را در حال حاضر یا در طول ۶ ماه گذشته توصیف می‌کند. چنانچه ان عبارت ‌در مورد فرزند شما کاملا یا غالبا درست است عدد ۲ و چنانچه تا حدی یا گاهی درست است عدد ۱و اگر درست نیست عدد ۰ را انتخاب کنید.لطفا به کلیه عبارات پاسخ دهید حتی اگر چنین بنظز اید که برخی از عبارت به فرزند شما مربوط نمی شود

    1. خیلی کوچکتر از سن خود عمل می‌کند می‌کند.

    1. بدون اجازه والدین خود مشروبات الکلی می‌خورد.

    1. زیاد جرو بحث می‌کند.

    1. کارهایی را که شروع می‌کند تمام نمی کند.

    1. بندرت از چیزی لذت می‌برد.

    1. بیرون از توالت مدفوع می‌کند.

    1. جلوی دیگران پز می‌داد یا لاف می زد.

      1. نمی توانست برای مدت طولانی توجه یا تمرکز کند.

    1. نمی توانست ذهنش را از افکار خاصی ( وسواس ها) رها کند.

    1. نمی تواند ارام بنشیند.بیقرار و بیش فعال است.

    1. به بزرگتر ها می چسبد یا به آن ها بسیار وابسته است.

    1. از تنهایی شکوه و شکایت می‌کند.

    1. بنظر می اید گیج و سر در گم است.

    1. زیاد گریه می‌کند.

    1. نسبت به حیوانات بیرحم است.

    1. با دیگران با ‌بی‌رحمی و ناجوانمردانه رفتار می‌کند.

    1. خیالبافی می‌کند یا در افکارش غرق می شود.

    1. عمدا به خودش اسیب می‌رساند یا دست به خودکشی می زند.

    1. خواستار توجه زیادی است.

    1. وسایلش را خراب می‌کند.

    1. وسایل متعلق به افراد خانواده یا دیگران را خراب می‌کند.

    1. در خانه نافرمانی می‌کند.

    1. در مدرسه نافرمانی می‌کند.

    1. علی‌رغم وجود غذا به اندازه کافی خوب غذا نمی خورد.

    1. با بچه های دیگر کنار نمی اید.

    1. به نظر می‌رسد که پس از بد رفتاری احساس گناه نمیکند.

    1. خیلی زود حسادت می‌کند.

    1. در خانه مدرسه یا هر جای دیگر مقررات را زیر پا می‌گذارد.

    1. از حیوانات موقعیت‌ها یا مکان‌های بخصوصی می ترسد.

    1. از رفتن به مدرسه می ترسد.

    1. از اینکه ممکن است فکر یا کار بدی بکند می ترسد.

    1. احساس می‌کند باید بی نقص و کامل باشد.

    1. احساس می‌کند کسی او را دوست ندارد یا از این موضوع شکایت دارد.

    1. احساس می‌کند دیگران درکش نمی کنند.

    1. احساس بی ارزشی یا حقارت می‌کند.

    1. زیاد صدمه میبیند و در معرض سوانح قرار می‌گیرد.

    1. زیاد جنگ و دعوا می‌کند.

    1. دیگران خیلی سر به سرش می‌گذارند.

    1. با افرادی که تو دردسر می افتند می‌گردد.

    1. صداها و اصواتی می شنود که وجود ندارد.

    1. تکانشی یا بدون فکر عمل می‌کند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...