منابع:
منابع فارسی
۱-اف دراکرپیتر،چالشهای مدیریت درسده بیست ویکم، ترجمه محمد طلوع، انتشارات رسا، تهران ۱۳۷۸
۲-اعرابی، سیدمحمد، طراحی ساختار سازمانی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، تهران ۱۳۷۶
۳-بیاضی طهرابند، علی، عقیلی، حسن، معین نجف آبادی، فقیه (۱۳۹۰)، مدل جامع مدیریت عملکرد در سازمان ها”مجله تدبیر، شماره ۲۱۴
۴-تاکر، مایکل، مدیریت فرایند، ترجمه گروه کارشناسان، انتشارات یساولی، تهران، ۱۳۸۰
۵-چمپی، جیمز، طرح ریزی دوباره مدیریت، دستور کار رهبری نوین، ترجمه ایرج پاد، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، تهران، ۱۳۷۷
۶-حمیدی زاده، محمدرضا و بابادی، سیما(۱۳۹۲)، ” تأثیر پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع بر بهبود فرایندهای کاری: مطالعه موردی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان”نشریه صنعت و دانشگاه، سال سوم، شماره ۱۱
۷-خلیلی شورینی، سیاوش، (۱۳۸۸)، روش های تحقیق در علوم انسانی، تهران: یادواره کتاب.
۸-رضایی، کامران، تدین، سحر، استادی، بختیارو اقدسی، محمد(۱۳۹۲)،” عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت فرایند و ارائه چهارچوبی برای ارزیابی آمادگی سازمان”نشریه مدیریت صنعتی، دوره۱، شماره۳، از صفحه ۳۷تا۵۲

( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۹-رمضانیان،محمدرحیم و پوربخش، سیدحامد (۱۳۹۲)،” ساختارهای جدید سازمان و مدیریت فرایند” ماهنامه تدبیر-سال هجدهم-شماره ۱۸۷
۱۰-رحمانیان،ساره(۱۳۹۱)، ” بررسی اثرات پیاده سازی سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) و سیستم تصمیم یار (DSS) در بهبود فرایند تصمیم گیری مدیران” اولین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقاء مباحث مدیریت، حسابداری و مهندسی صنابع در سازمانها
۱۱-زاهدی، شمس السادات، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، تهران ۱۳۷۸
۱۲-سلطانی، مرتضی و اسمعیل لو، سجاد ” لزوم پیاده سازی مدیریت فرایند محور”، مجله تدبیر، شماره ۱۶۰، تهران، ۱۳۹۰
۱۳-شعبانی ایلانی(۱۳۹۰)،”مدل سازی کسب و کار با UML ” مجله تدبیر،شماره۲۱۵، آذر ۱۳۹۰
۱۴-فریس ،دیوید،کسب و کار الکترونیکی هوشمند،محمد حسن نیک بخش تهرانی،تهران: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران،۱۳۸۵٫
۱۵-عباسی،شکرایی(۱۳۹۱)،ارزیابی حساب ذخیره ارزی از دیدگاه خبرگان فصلنانه سیاست های راهبردی و کلان، شماره۲، تابستان۱۳۹۲
۱۶-کیاکجوری، داود و کیاکجوری، کریم، (۱۳۸۶)، روش تحقیق در مدیریت، تهران: نشر نگار.
۱۷-مقیمی، سیدمحمد، (۱۳۸۰)، سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی، تهران: نشر ترمه.
۱۸-نصیری نیا، احمد (۱۳۹۱)، “مدیریت مبتنی بر فرایند گرایی”، مجله تخصصی نور
۱۹-همر، مایکل و جیمز چمپی، مهندسی دوباره شرکتها، ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد، انتشارات موسسه فرهنگی رسا، تهران، ۱۳۷۹
۲۰-همر، مایکل، فراسوی مهندسی دوباره، ترجمه دکتر عبدالرضا رضایی نژاد، انتشار استان تهران ۱۳۷۸
منابع خارجی:
۲۱-Anderson, A good book on mindset is Beyond Change Management, Jossey-Bass/Pfeiffer, ۲۰۰۱
۲۲-Ahire, S. L. (1997),Management Science- Total Quality Management interfaces: An integrative framework, Interfaces,1997, 27 (6): 91–۱۰۵
۲۳-Burlton, Business Process Management: Profiting From Process, Sams Publishing, Indianapolis.
۲۴-BARRETT, J, “PROCESS VISUALIZATION”, INFORMATION SYSTEM MANAGEMENT, ۱۹۹۴.
۲۵-Baidoun S. (2007). “The implementation of TQM Philosophy in Palestinian Organization: a Proposed non-Prescriptive Generic Framework”, The TQM Magazine, Vol. ۱۶, No. ۳, pp. ۱۷۴-۱۸۵٫
۲۶-DAVENPORT, T. AND SHORT,, J. THE NEW INDUSTRIAL ENGINEERING, SLOAN MANAGEMENT REVIEW, VOL.31, NO ۴, ۱۹۹۰.
۲۷-Daniel L.Prajogo, Amirik, S,Sohal,(2012)The Relationship between organization Strategy, total quality managment (TQM) , and organization performance- the mediating role of TQM, european journal of operational research
۲۸-Jon Holt Institution of Electrical Engineers (2004). UML for Systems Engineering: Watching the Wheels IET, ۲۰۰۴, ISBN 0-86341-354-4. p.58
۲۹-Juran J.M. and Blanton Godfery A. (2010). “Juran’s quality handbook”, Fifth Edition, McGraw-Hill, NY
۳۰-J. Harry;S. Mann, Practitioner’s Guide to Statistics and Lean Six Sigma for Process Improvements. John Wiley and Sons. pp. Retrieved ۱۵ November ۲۰۱۱.
۳۱-HARRISON, D. AND PRATT, M, A METHODOLOGY FOR REENGINEERING BUSINESS, PLANNING REVIEW, MARCH ۱۹۹۳.
۳۲-KETTINGER, W. TENG, J. AND GUHA, S,. BUSINESS PROCESS CHANGE, MIS QUARTERLY, MARCH ۱۹۹۷.
۳۳-PLOWMAN, BRIAN, ACTIVITY BASED MANAGEMENT: IMPROVING PROCESSES AND PROFITABILITY, GOWERPUBLISHING LIMITED, ۲۰۰۱٫
۳۴-Rockhart J.F. (2008). “Chief Executives Define Their Own Data Needs”,
۳۵-Harvard Business Review, Vol. 57, pp. 81-93.
۳۶-Reid L. (1992). “Continuous Improvement Through Process Management”,
۳۷-Management Accounting, Vol. 74, No. 3, pp. 37-44.
۳۸-Rockhart J.F. (1979). “Chief Executives Define Their Own Data Needs”,
۳۹-Harvard Business Review, Vol. ۵۷, pp. 81-93.
۴۰-Ryan K. L. Ko, Stephen S. G. Lee, Eng Wah Lee (2009) Business Process Management (BPM) Standards: A Survey. In: Business Process Management Journal, Emerald Group Publishing Limited. Volume ۱۵ Issue ۵. ISSN ۱۴۶۳۷۱۵۴٫
۴۱-Stahl M.J. (1999). “Perspectives in Total Quality”, Wiley-Blackwell.
۴۲-Telleria K.M., Little D. and MacBryde J. (2002). “Managing Processes
۴۳-Through Teamwork”, Business Process Management Journal, Vol. ۸, No. ۴,pp. ۳۳۸-۳۵۰.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...