شعبانی (۱۳۸۷) در پژوهشیخود به بررسی رابطه هوش هیجانی و کیفیت ارائه خدمات کتابداران ‌دانشکده‌ای دانشگاه تهران پرداخته است. جامعه این پژوهش از دو گروه کتابداران و دانشجویان تشکیل شد؛ گروه اول کلیه کتابداران ‌دانشکده‌ای دانشگاه تهران بودند که به مراجعان ارتباط مستقیم و رو در رو داشتند و گروه دوم تمامی اعضای فعال کتابخانه‌های این دانشکدههاست. تعداد ۶۰ کتابدار (۴۲ زن، ۱۸ مرد) به صورت سرشماری و تعداد۱۴۵ دانشجو (۷۸ زن، ۶۷ مرد) به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. برای سنجش هوش هیجانی کتابداران، از پرسشنامه هوش هیجانی سیبریا شرینک (۱۳۸۱)، و برای سنجش کیفیت خدمات دریافتی از پرسش نامه لیب‌کوال (۲۰۰۵) استفاده شد ه است یافته های پژوهش نشان می‌دهد که میزان برخورداری کتابداران از هوش هیجانی و مؤلفه های آن در حد بالاتر از میانگین قرار دارد و کیفیت خدمات موجود این کتابخانه ها نیز بالاتر از میانگین است.یافته های مربوط به


    1. . Nwokah &Ahiauzu ↑

    1. .Brackett et al ↑

    1. .Druskat and Wolff ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. .Mayer and Salovey ↑

    1. . Druskat and Wolff ↑

    1. . Spencer and Spencer ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. .Cartwright and Pappas ↑

    1. .Fox et al ↑

    1. .Penny and Spector ↑

    1. .Norman et al ↑

    1. .Mayer and Salovey ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. .Emotional intelligence ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Organizational citizen behaviors ↑

    1. . Counterproductive work behaviors ↑

    1. .Bennett and Robinson ↑

    1. . Self- Awareness ↑

    1. . Nwokah &Ahiauzu ↑

    1. .Use of emotion ↑

    1. ۱- EQ ↑

    1. ۱٫ Bienstock ↑

    1. ۱-Cohen& Kol ↑

    1. ۲- Bienstock ↑

    1. . Organ ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. . George & Brief ↑

    1. .Borman & Motowidlo ↑

    1. . Katz ↑

    1. . Puffer ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. .Coleman & Borman ↑

    1. . Podsakoff et al ↑

    1. . Lepine et al ↑

    1. .Graham ↑

    1. .Morrison ↑

    1. .Tepper ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. .MacKenzie et al ↑

    1. . Van Dyne et al ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Ilies et al ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. . Bolino et al ↑

    1. .Organ ↑

    1. .Williams and Anderson ↑

    1. . Zeinabadi ↑

    1. .Dipaola and Tschannen-Moran ↑

    1. .Hassan reza ↑

    1. .Padsakoff ↑

    1. . Organ & rayan ↑

    1. . Zeinabadi ↑

    1. .Podsakoff et al ↑

    1. .Ryan ↑

    1. . Podsakoff et al ↑

    1. . Podsakoff et al ↑

    1. . Brief and Motowidlo ↑

    1. . Isen et al Organ and Konovsky ↑

    1. . Schutte et al MacKenzie et al ↑

    1. . Organ and Konovsky ↑

    1. . MacKenzie et al ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Abraham ↑

    1. . Wong and Law ↑

    1. . Cote and Miners ↑

    1. . Cartwright and Pappas ↑

    1. .Bartsch and Hübner ↑

    1. . Smith et al ↑

    1. .Shaver et al ↑

    1. . Shweder et al ↑

    1. .Bartsch and Hübner ↑

    1. . Emotions ↑

    1. . Locke and Descartes ↑

    1. . Riaz & Khan ↑

    1. . Ekmen ↑

    1. . Riaz & Khan ↑

    1. . Goleman, D. Meyer, J. and Salovey ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Weinberger ↑

    1. .Dulewicz and Higgs ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. . Wong and Law ↑

    1. . Bar-On and Orme ↑

    1. .Salovay and Meyer ↑

    1. . Kumar& Rooprai ↑

    1. .Lyons and Schneider ↑

    1. . Meyer et al ↑

    1. . Cote and Miners ↑

    1. .Petrides ↑

    1. . Mayer & Salovey ↑

    1. . Mandelle and Pherwani ↑

    1. . Fox and Spector ↑

    1. . Rode et al ↑

    1. .Goleman ↑

    1. . Riaz & Khan ↑

    1. ۱٫ Boyatzis & Goleman & Rhee ↑

    1. . Mahoney, M. and Arnkoff ↑

    1. . Erberg&oukeyf ↑

    1. ۱٫ Boyatzis & Goleman & Rhee ↑

    1. ۱٫Manz ↑

    1. . Neck and Manz ↑

    1. . Slighma ↑

    1. ۱- Mayer, J.D., Salovey ↑

    1. . Jorden ↑

    1. ۱٫Mayer, J.D., Salovey ↑

    1. ۱٫Petrides ↑

    1. . Kumar& Rooprai ↑

    1. . Podsakoff et al ↑

    1. .Netemeyer et al ↑

    1. . MacKenzie et al ↑

    1. . Ackfeldt, & Coote ↑

    1. .Cooper and Sawaf ↑

    1. .Goleman ↑

    1. .Jung and Yoon ↑

    1. .Dulewicz and Higgs ↑

    1. . Kafetsios and Zampetakis ↑

    1. .Emotional perception (EP) ↑

    1. . Facilitating cognition (FC) ↑

    1. .Lyons and Schneider ↑

    1. . Mayer et al ↑

    1. . Emotional understanding(EU) ↑

    1. .Lyons and Schneider ↑

    1. . Emotional management ↑

    1. . Day & Carroll ↑

    1. . Newcombe & Ashkanasy ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...