دانلود پایان نامه با فرمت word : ﻧﮕﺎرش ﻣﻘﺎﻟﻪ ﭘﮋوهشی در مورد تاثیر مهارتهای مدیریتی برکیفیت عملکرد مدیران ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
تئوری اقتضایی ۱۹۶۷
لورنس ولورش
طراحی سازمانی مبتنی بر عوامل محیطی است بهترین راه به اقتضای شرایط و موقعیت های گوناگون است
بورکراسی ۱۹۲۰،۱۹۶۴
وبر
تشکیلات سازمانی عبارت است از تنظیم تعدادی روابط اجتماعی که عده ای وظیفه نگهداری آن را دارند وجود رهبر یا مدیر الزامی است و شکل سلسله مراتبی دارد و اعمال قدرت مد نظر است
نظریه سیستم ها ۱۹۶۰
فون برتالانفی
نگرش سیستمی سازمان را یک کل تلقی می کند، برای شناخت سازمان فهم و درک اجزاء و عناصر تشکلها آن و روابط و کنشهای متقابل اجزاء ضروری است ، سازمان فرآیندی ساختاری است افراد برای اهدافی معین در تماس هستند مفاهیم آن هدف سیستم حد و مرز سیستم،درونداد،عملیات،برونداد، چرخه فعالیتها،آنتروپی(بی نظمی) و… می باشد
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
آمولوژی جمعیتی ۱۹۷۷
هنان و فریمن
عدم اهمیت نسبی مدیریت،جبر محیطی،بقاء وظیفه
نظریه شاری ۱۹۳۸
چتربارنارد
سازمان را به عنوان نظام همکاری تلقی می کند از دیدگاه او سه عنصر در هر سازمان عبارتنداز هدف-ارتباط اعضاء-تمایل اعضابه همکاری. او برای مدیران وظایفی تعیین می کند از آن جمله اول نظام ارتباطی ایجاد نماید و دوم بدست آوردن کوششهایی که ضروری است گسترش بخشد و سوم هدفها را صورت بندی کرده و روشن نماید.
۱۹۶۳
آلفرداسلون
اداره غیر متمرکز بررسی و کنترل متمرکز،ساختار چند بعدی
رهبری اثر بخش
میزلو
اثر بخشی مشتمل بر روابط مدیر با همکاران ، میزان کار از پیش تعیین شده و میزان قدرتی که مدیر از مقام خود به دست می آورد میداند
خود مدیریتی ۱۹۹۰ abc
سیلگمن
خود مدیریتی، درپاسخ به نیازهای روانشناسی و مدیریتی ظهورکرد، خود مدیرتی به نیروهای درونی برای ایجاد تحول، افزایش قدرت تولید و افزایش توانایی های مدیریتی تاکید می کند. افرادی که انتظار موفقیت می شوند باور دارند که نتایج بیرونی ناشی از حضور آنهاست مهارتهای خود مدیریتی قوی تری دارند
۱۹۷۰
آرابرت تانسند
دیوان سالاری زدایی، حمایت از کار آفرینی و سود آفرینی منطقه ای
اصول مدیریتی
هارولد کنتز
علاوه به مهارتهای مدیرت، مهارت های دیگری تحت عنوان مهارت حل مساله تاکید دارد، در مدیریت همیشه اولویت با اهداف سازمانی است، حل مساله منجر به رسیدن اهداف سازمانی می شود، مدیران باید طراحی حل مسائل را داشته باشند
هماهنگی در مدیریت
مری پارکرفالت
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 05:40:00 ب.ظ ]
|