پایان نامه آماده کارشناسی ارشد | جدول شماره ۴- ۳- ۱ – بررسی همبستگی پیرسون بین سن و میزان رضایت از خدمات سرا – 5 |
۴- ۲- ۱۱- میزان رضایت از خدمات سرا
جدول شماره۴- ۲- ۲۲- آماره های توصیفی پاسخگویان با توجه به میزان رضایت از خدمات سرا
تعداد
معتبر
۳۱
بی پاسخ
۰
میانه
۴٫۰۰
مُد
۴
جدول شماره ۴- ۲- ۲۳- توزیع فراوانی پاسخگویان با توجه به میزان رضایت از خدمات سرا
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
خیلی ضعیف
۱
۳٫۲
۲
ضعیف
۱
۳٫۲
۳
متوسط
۱۰
۳۲٫۳
۴
خوب
۱۳
۴۱٫۹
۵
خیلی خوب
۶
۱۹٫۴
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۳- میزان رضایت از خدمات سرا
۳۱ تن به سوال میزان رضایت از خدمات سرا پاسخ دادهاند میانه به دست آمده از آماره توصیفی نشان میدهد بیش از نیمی از جامعه ۳۱ تنی ما میزان رضایت خود را خوب و نیمی دیگر نظر دیگری را ابراز نمودهاند. مُد به دست آمده نشان میدهد که میزان رضایت در حد خوب بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. ۱۳ تن (۴۱٫۹ درصد) خوب،۱۰ تن (۳۲٫۳ درصد) متوسط، ۶ تن (۱۹٫۴ درصد) خیلی خوب، ۱ تن (۳٫۲ درصد) ضعیف، ۱ تن (۳٫۲ درصد) خیلی ضعیف عنوان نموده اند.
۱۷- ۲ – ۱۲- نحوه مدیریت سرا
جدول شماره ۴- ۲- ۲۴- آماره های توصیفی پاسخگویان در مورد نحوه مدیریت سرا
تعداد
معتبر
۲۷
بی پاسخ
۴
میانه
۳٫۰۰
مُد
۳
جدول شماره ۴- ۲- ۲۵- توزیع فراوانی پاسخگویان در مورد نحوه مدیریت سرا
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
ضعیف
۴
۱۲٫۹
۲
متوسط
۴
۱۲٫۹
۳
خوب
۱۵
۴۸٫۴
۴
بسیار خوب
۴
۱۲٫۹
۵
کل
۲۷
۸۷٫۱
۶
بی پاسخ
۴
۱۲٫۹
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۳- نحوه مدیریت سرا
۲۷ تن از پاسخگویان به سوال نحوه مدیریت سرا پاسخ داده اند میانه به دست آمده از آماره توصیفی نشان میدهد نیمی از جامعه ۳۱ تنی ما میزان رضایت از نحوه مدیریت سرا را خوب و نیمی دیگر از گزینه های دیگر استفاده نموده اند. مُد به دست آمده نشان میدهد که نحوه مدیریت در حد خوب بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. ۱۵ تن (۴۸٫۴ درصد) خوب، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) متوسط، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) بسیارخوب،۴ تن (۱۲٫۹ درصد) ضعیف، ارزیابی نموده اند.
۴- ۲ – ۱۳- نظرات و پیشنهادات
جدول شماره ۴- ۲- ۲۶- آماره های توصیفی پاسخگویان بر اساس نظرات و پیشنهادات
پیشنهاد اول
پیشنهاد دوم
تعداد
معتبر
۲۲
۳
بی پاسخ
۹
۲۸
مُد
۵
۳a
جدول شماره ۴- ۲- ۲۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس نظرات و پیشنهادات (پیشنهاد اول)
ردیف
شر ح
فراوانی
درصد
۱
توجه بیشتر به خواسته های مردم
۱
۳٫۲
۲
اختصاص فضای بیشتر
۱
۳٫۲
۳
مدیریت بهتر سرا
۱
۳٫۲
۴
اطلاع رسانی
۱۵
۴۸٫۴
۵
ادامه کلاسهای سواد آموزی
۱
۳٫۲
۶
برگزاری کلاسهای ورزشی
۱
۳٫۲
۷
توجه بیشتر به مسائل آموزشی
۱
۳٫۲
۸
محدود بودن فضا
۱
۳٫۲
۹
کل
۲۲
۷۱٫۰
۱۰
بی پاسخ
۹
۲۹٫۰
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۴- نظرات و پیشنهادات (پیشنهاد اول)
جدول شماره۴- ۲- ۲۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس نظرات و پیشنهادات (پیشنهاد دوم)
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
استفاده از افراد با تجربه برای آموزش
۱
۳٫۲
۲
ادامه کلاسهای سوادآموزی
۱
۳٫۲
۳
توجه بیشتر به مسائل پزشکی
۱
۳٫۲
۴
کل
۳
۹٫۷
۵
بی پاسخ
۲۸
۹۰٫۳
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۵- پیشنهاد دوم
۴- ۳- یافته های تبیینی
– بررسی رابطه بین متغیرها
- بین سن و میزان رضایت از خدمات سرا رابطه معنا دار وجود دارد
جدول شماره ۴- ۳- ۱ – بررسی همبستگی پیرسون بین سن و میزان رضایت از خدمات سرا
میزان رضایت از خدمات سرا
سن
میزان رضایت از خدمات سرا
همبستگی پیرسون
۱
.۲۵۳
سطح معناداری (۲- دامنه)
.۲۰۴
تعداد
۳۱
۲۷
سن
همبستگی پیرسون
.۲۵۳
۱
سطح معناداری (۲- دامنه)
.۲۰۴
تعداد
۲۷
۲۷
با توجه به جدول ضریب همبستگی پیرسون ارائه شدهسطح معناداری به دست آمده مساوی با۰٫۲۰۴درصد است رابطه معناداری بین سن پاسخگویان و میزان رضایت از خدمات سرا وجود ندارد. بدین معنا که بالا یا پایین بودن سن برمیزان رضایت اثر نمیگذارد.
- بین گروهای مختلف از نظر وضعیت تأهل در میزان رضایت از خدمات سرا تفاوت معنا دار وجود دارد
جدول شماره۴- ۳- ۲- بررسی تفاوت بین وضعیت تأهل و میزان رضایت از خدمات سرا
Sum of Squares
درجه آزادی
Mean Square
F
سطح معناداری.
بین گروه ها
۱٫۷۲۰
۳
.۵۷۳
.۶۲۸
.۶۰۳
درون گروه ها
۲۴٫۶۶۷
۲۷
.۹۱۴
کل
۲۶٫۳۸۷
۳۰
با توجه به جدول بالاو تحلیل واریانس انجام گرفته بالا سطح معناداری به دست آمده۰٫۶۰۳است. تفاوت معنا داری بین وضعیت تأهل و میزان رضایت از خدمات سرا وجود ندارد. یعنی وضعیت تأهل بر میزان رضایت از خدمات سرا تأثیرگذار نیست.
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 09:37:00 ق.ظ ]
|