دانلود منابع تحقیقاتی : منابع پایان نامه درباره بررسی اثربخشی آموزش مولفه های … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
۶۲۳٫۵۳۷
۱
۶۲۳٫۵۳۷
۸۱٫۳۱۳
.۰۰۰
.۷۵۱
خطا
۲۰۷٫۰۴۶
۲۷
۷٫۶۶۸
جمع
۱۱۵۶۳۵٫۰۰۰
۳۰
جمع اصلاحشده
۴۶۱۴٫۱۶۷
۲۹
۴- آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد در کاهش خودناتوانسازی تأثیر بیشتری داشتهاست و یا افزایش جرات ورزی.
برای بررسی این فرضیه به بررسی و مقایسه اندازه اثر و یا میزان تأثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته در تجزیه و تحلیل آماری میپردازیم.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
برای بررسی تأثیر مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش ابعاد خودناتوانسازی از روش تحلیل واریانس چندمتغیره برای نمرات تفاضلی استفادهشد که نمره F به دستآمده برای نمرات تفاضلی خلق منفی برابر بود با ۵۴۵/۱۴ که در سطح ۰۰۱/۰ معنیدار بود و اندازه اثر آن برابر بود با ۳۴۲/۰ و مقدار F به دستآمده برای نمرات تفاضلی تلاش برابر بود با ۰۲۱/۲۵ که در سطح ۰۰۱/۰ معنیدار بوده و میزان اندازه اثر آن یعنی اثربخشی تصمیم گیری مجدد بر کاهش بعد تلاش برابر بود با ۴۷۲/۰ و مقدار F به دستآمده برای نمرات تفاضلی عذرخواهی برابر بود با ۳۷۴/۴۹ که در سطح ۰۰۱/۰ معنیدار بوده و میزان اثربخشی تصمیم گیری مجدد بر کاهش بعد عذرخواهی و یا اندازه اثر آن برابر بود با ۶۳۸/۰ و برای بررسی تأثیر مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش نمره کل خودناتوانسازی از روش آماری تحلیل واریانس یکراهه (ANCOVA) استفادهشد که مقدار F به دستآمده برابر بود با ۹۲/۶۷ و در سطح ۰۰۱/۰ معنیدار بود و اندازهاثر آن و یا اثربخشی تصمیم گیری مجدد بر کاهش نمره کل خودناتوانسازی برابر بود با ۷۱۶/۰ و همچنین برای بررسی تأثیر مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر افزایش جرات ورزی از روش تحلیل کواریانس استفادهشد که مقدار F به دستآمده ۳۱۳/۸ بود و میزان اثربخشی تصمیم گیری مجدد بر افزایش جرات ورزی و یا اندازه اثر آن برابر بود با ۷۵۱/۰ که از مقایسه میزان اندازه اثر متغیرهای مربوطه میتوان نتیجهگرفت که آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر افزایش جرات ورزی تأثیر بیشتری داشتهاست.
فصل پنجم:
بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
مقدمه
موضوع این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش خودناتوانسازی و افزایش جرات ورزی دانش آموزان پسر سال سوم هنرستان است، جامعهآماری این پژوهش شامل دانش آموزان پسر سال سوم هنرستان منطقه ۹ شهر تهران میباشد.
از بین این جامعه یک هنرستان به عنوان نمونه به روش نمونه گیری خوشهای تصادفی انتخاب شد و پس از اجرای پیشآزمون در بین دانش آموزان سال سوم، ۲ کلاس که بیشترین نمره را در خودناتوانسازی و کمترین نمره را در جرات ورزی کسبکردند انتخاب و به صورت تصادفی به ۲ گروه آزمایش و کنترل تقسیمشدند. میانگین سن دانش آموزان برابر ۷/۱۶ با انحرافمعیار ۵/۱ بود.
در این فصل ابتدا به بررسی فرضیه های پژوهش، سپس پیشنهادهای کاربردی و پژوهشی و در نهایت به محدودیتها پرداخته می شود.
فرضیه اوّل
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 05:30:00 ب.ظ ]
|